*
citesti...
Tot felul

Dumnezeu sună întotdeauna de… cinci ori

Ştiţi momentele alea cînd spui: hai mă, cine ar face aşa ceva? Ca de exemplu, atunci cînd te uiţi la un film în care unul se omoară ca boul ca să salveze lumea. Sau cînd auzi că un sărăntoc a dus înapoi geanta cu un miliard de dolari pe care un baştan a lăsat-o în gară că l-a cuprins o erecţie instant după vreo fufă. Sau cînd îţi povesteşte unul că are un prieten care are un prieten care are un prieten… care a scris o sută de scrisori şi le-a trimis la necunoscuţi ca să i se împlinească nu ştiu ce dorinţă mai mult sau mai puţin obscură.

Ei bine, mi s-a întîmplat. În poşta noastră, pe care o deschidem o dată la lună ca să adunăm facturile, că nu mai are loc poştaşu’ să arunce un ac, am găsit cinci scrisori de la un anonim – după scris, o anonimă – care îl roagă pe Dumnezeu să salveze Pămîntul şi pe mine, care evident nu sînt El, să dau mai departe scrisoarea ca să se întîmple nu ştiu ce minune. Pe foi de caiet studenţesc, liniate cu un violet discret (poate c-o fi de la oamenii lu’ Băse), cu un scris foarte îngrijit, cu un pix roşu, doamna i-a scris domnului:

„SFÎNTA FECIOARĂ DIN MEDGIUGORE, VĂ ROAGĂ SĂ DAŢI MAI DEPARTE ACEASTĂ RUGĂCIUNE” – acuma, mă cam îndoiesc că mi-a scris chiar sfînta fecioară, deşi pe net am mai găsit nişte epistole ale doamnei în cauză.

Şi urmează o serie de cerinţe punctuale: „să salvezi acest Pămînt” – se poate face, mai ales dacă începem să reciclăm şi să nu mai folosim resursele planetei pentru tot felul de scrisori cretine; sau dacă le rugăm pe fetele de la miss să se ţină de cuvînt şi să treacă la acţiune

„Îndurăte de noi… cei păcătoşi, copiii cei risipitori” – de hîrtie, pix şi energie… „Ajută-ne cu dragostea ta atotputernică” – că se apropie Valentine’s Day, „Deschide-ţi braţele pline de dragoste şi salvează-ne de umbra răului „, „Fii îndurător cu oamenii acestui secol…” (ceilalţi să ardă în focurile iadului…) „Îndură-te şi luminează-i pe oamenii de ştiinţă şi ordonează-le gîndirea” (că altfel… ) „Îndură-te de copii, pentru că ei sunt nevinovaţi” (c’mon!).

Şi acum mesajul pentru mine: Roagă-te de 3 ori Tatăl Nostru, de 3 ori la Sfînta Fecioară. Cei care mă vor asculta, îi vor binecuvînta, SFÎNTA FECIOARĂ – ok, deci chiar era de la Sfînta Fecioară…

Dacă vei găsi această Rugăciune, scrie 30 de exemplare, şi du-le la Biserică sau la prietenii tăi. Peste 12 zile, vei putea constata, măreţia şi binecuvîntarea Domnului. – de ce 12 zile? e o listă de aşteptare şi se fac programări sau atîta o să-mi ia să copiez de 30 de ori scrisoarea? Are vreo relevanţă că n-am primit o serie de scrisori consecutive? Adică de ce am primit copiile 11, 22, 23, 24, 25? E la mine Biserică sau e un prieten care mi le-a trimis? Dacă e prieten, de ce mi le-a pus în poştă şi nu mi le-a dat? Ce o să se întîmple dacă nu fac copiile? O să ard în iad? Sau o să fiu condamnat pentru eternitate să copiez aceeaşi scrisoare? Te rog, dacă citeşti acest blog, să-mi trimiţi răspunsurile printr-o altă scrisoare…  Tot în cinci exemplare.

PS: Sfînta Fecioară de la Medjugorje (că cică aşa se scrie) are şi un site pe care poţi găsi tot felul de răspunsuri la întrebări pe care nu ţi le-ai pus niciodată, dar cel mai important e că poţi să cumperi online: sfîntul rozariu de pe dealul pe care a apărut (4 dolari pentru iPhone, 15 pe DVD), statuete cu sfînta şi un Hristos înviat în bronz pe la 10 dolari. Ador capitalismul Bisericii Catolice. AMIN!


Discuție

Un gând despre &8222;Dumnezeu sună întotdeauna de… cinci ori&8221;

Lasă un comentariu