*
citesti...
Comedy Cluj 2011

Cum fu la Comedy Cluj 2011?

Bine, cum să fie. Nu cred că există festival de film lăsat de Ăl de Sus pe lumea asta care să nu fie o bucurie pentru orice cinefil. Sincer. Iar la Comedy 2011 a fost chiar bine. N-am văzut mai multe filme decît la TIFF, dar le-am ales cu mai mare atenție și nu regret nimic din ce am văzut. Poate regret un pic numai faptul că preferatul meu din tot festivalul, adică Four Lions, nu s-a lipit de nici un premiu. Asta e, juriul a hotărît, iar noi ne vom supune (deși chiar e mai bun decît Infidelul… dar nu mai comentăm aici, poate în niște articole viitoare).

Însă cel mai mare cadou pe care mi l-am făcut la festivalul ăsta… au fost două, de fapt. O dată, o scurtă lecție de eleganță și modestie de la Draga Olteanu Matei, aleasă pentru premiul pentru întreaga sa carieră și, a doua oară, cel de-al doilea lungmetraj al lui Sitaru. Pentru că “Din dragoste cu cele mai bune intenții” este, în felul ei, o mică bijuterie despre care îmi rezerv plăcerea de a scrie mai multe în zilele care vin.

Și să nu uit de toți oamenii pe care i-am întîlnit și pe care de acum îi voi urmări mult mai atent (promit), așa, cam două rînduri de oameni de calitate cum am spus și la gala de închidere . Iar aici trebuie să-i mulțumesc lui Bogdan Beșliu, care a creat juriul de bloggeri de la secțiunea de scurtmetraj a festivalului.

Așa că anul ăsta ies pe plus cu Comedy Cluj, chiar dacă nu a fost decît a treia ediție. Iar la a patra… la a patra ne așteptăm la mai multe. Multe și cornute.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Actualizări Twitter

  • RT @simonpegg: Ha I wrote 'waste' instead of 'waist'. Must have seemed a bit hard on myself. If you get my meaning.> 3 years ago
  • INJUST: Daca ma-ta are cratima, mama de ce nu are?> 4 years ago
  • Pierdut vointa sa muncesc. Ofer recompensa. In caz contrar, o declar nula!> 4 years ago
  • La asta nu m-am gandit. pentru #cluj . Ce inseamna un @danielrus la casa omului. As adauga baruri pe pontoane in unele zone de pe Somes.> 4 years ago
  • deja al doilea joc de cuvinte la care s-a mai gandit cineva inainte. call me mr. originality... si totusi the duck knight rises?> 4 years ago
