*
citesti...
Muzică

Muzică febroasă

Am primit de la ădvaizării mei muzicali cea piese care tare îmi plac. Sînt semnate de Karin Elisabeth Dreijer Andersson (copi şi peist de pe wikipedia), fosta membră a formaţiei The Knife. De anul trecut are un proiect solo, care mie, pe ici pe colo, îmi aduce aminte un pic de Bjork – vorba aia, ce mi-e Suedia, ce mi-e Islanda -, dar mai apgradată. Aşa că dacă găsiţi albumul pe undeva – Fever Ray – Fever Ray – io unul vi-l recomand. Aici ultima chestie scoasă pe piaţă, Keep the streets empty for me.

Şi dacă tot v-am depimat un pic, uite şi una mai veselă. Cînd sînteţi chiar plictisiţi şi ninge-afară, daţi un play la Cloudy with a chance of meatballs. Un remediu bun. Pe noi ne-a terminat maimuţa Steve… gummy bears!!!

Şi pentru că mai sus aduceam aminte de The Knife, cei de la Pitchfork au pus pe site ieri cea mai nouă creaţie a lor, care face parte dintr-o operă pe care se pare că o pun la punct alături de mai multe fomaţii. Deci, prima arie publică din opera indie, mai jos.

Aseară am văzut „The Road”, cu Viggo Mortensen, unul din filmele alea mari, grele şi cu pretenţii, fără de care poţi trăi liniştit. Chiar dacă este ecranizarea unui roman se pare de succes, filmul e un pic cam sec, cu un final dezamăgitor. Încearcă să stoarcă mult corasonul, da’ fără o finalitate. Puteţi vedea trailerul aici şi pot să povestesc finalul la cerere.

Şi, ca să încheiem în note livreşti, o recomandare de roma: Anne Tyler, Lecţii de respiraţie. Poate găsiţi altă variantă decît cea de la Cotidianul, că o fi mai bună.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Actualizări Twitter

  • RT @simonpegg: Ha I wrote 'waste' instead of 'waist'. Must have seemed a bit hard on myself. If you get my meaning.> 3 years ago
  • INJUST: Daca ma-ta are cratima, mama de ce nu are?> 5 years ago
  • Pierdut vointa sa muncesc. Ofer recompensa. In caz contrar, o declar nula!> 5 years ago
  • La asta nu m-am gandit. pentru #cluj . Ce inseamna un @danielrus la casa omului. As adauga baruri pe pontoane in unele zone de pe Somes.> 5 years ago
  • deja al doilea joc de cuvinte la care s-a mai gandit cineva inainte. call me mr. originality... si totusi the duck knight rises?> 5 years ago
