*
citesti...
Filme, Recomandări

Găsiți asemănarea

Stăteam azi în Piața Unirii și mă jucam de-a Cristi Puiu. De fapt, mă jucam cu unul din sfaturile lui de la simpatica Lecție de cinema de la TIFF 2011. Cum ar fi să stai cu camera o oră, o jumătate de zi, o zi, într-un loc și să capturezi lumea. Ce ai afla despre ea? Ce ar ieși la iveală? Azi a ieșit asta, printre multe altele – și nici n-am observat-o. A fost ca în Poltergeist cînd personajele vor să prindă manifestările monștrilor invizibili pe cameră. Numai că eu nu am avut nici cea mai mică intenție și nici n-am văzut ce am pozat pînă nu am descărcat.

Pălărie-ntr-un picior, ghici ciupercă ce-i?Pentru cei care n-ați văzut imaginea secretă din fotografia grăbită, iată și o piesă din filmul meu de suflet, cu o foarte mare recomandare să-l vedeți… re-vedeți, re-re-vedeți.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

