*
citesti...
Recomandări

Lucruri care n-ar trebui să existe

Drajii tovarăşi şi pretini de la BlogMare m-au nominalizat în grupul de experţi care să identifice toate lucrurile ce n-ar trebui să fie pe această lume – şi poate nici pe ailaltă. Cu toată expertiza (!) cu care am fost dotat de forţe cosmice superioare, am încolţit zece lucruri pe care, sincer, doresc să nu le mai am în faţa ochilor, veci-pururi:

1. Cinematografele goale. Dezolant!

2. Şerpii. N-am ranchiune biblice, numai mi-e foarte frică de ei!

3. Grăsimea. Mîncăii ştiu de ce.

4. Oamenii fără prieteni… no (more) comment.

5. Oboseala şi somnul. Ce-am putea face cu o treime de viaţă în plus?

6. Facebookul. Ce-am putea face cu o treime din viaţă în plus?

7. Oamenii fără simţul umorului. Fac lumea mult mai tristă!

8. Prostia. Din motive evidente.

9. Pîinea în ou şi dovleceii pane. Bleah, bleah, bleah!

10.  Doar 24 de ore-ntr-o zi!

Pasez şi eu ideea asta, că aşa cică se face, către Zofia, Cuciu, Cru şi Mihai… chiar dacă numa’ într-o notă de Feisbuc 😛

Discuție

Un gând despre &8222;Lucruri care n-ar trebui să existe&8221;

  1. painea in ou? hater!

    Scris de cru | Februarie 21, 2011, 12:30 pm

Lasă un răspuns

Actualizări Twitter

  • RT @simonpegg: Ha I wrote 'waste' instead of 'waist'. Must have seemed a bit hard on myself. If you get my meaning.> 4 years ago
  • INJUST: Daca ma-ta are cratima, mama de ce nu are?> 5 years ago
  • Pierdut vointa sa muncesc. Ofer recompensa. In caz contrar, o declar nula!> 5 years ago
  • La asta nu m-am gandit. pentru #cluj . Ce inseamna un @danielrus la casa omului. As adauga baruri pe pontoane in unele zone de pe Somes.> 5 years ago
  • deja al doilea joc de cuvinte la care s-a mai gandit cineva inainte. call me mr. originality... si totusi the duck knight rises?> 5 years ago
