*
citesti...
Recomandări

Blog de origine controlată şi calitate garantată

Aseară am fost informat că s-a lansat în lumea blogurilor Ovidiu Blag, gazetar pe care nu e nevoie să vi-l prezint eu aici din motive clare de redundanţă. Am stat de dimineaţă şi am răsfoit pagină cu pagină tot blogul: arată bine, e scris deştept, cu atitudine, dar cu grijă pentru informaţie şi stil. Ovidiu şi Cristi Bara fac, din cîte îmi dau seama acuma, un blog care să fie respectat, fără puţoismele şi isteriile caracteristice multora de prin blogosferă.

Vi-l recomand şi vouă: ovidiublag.ro. Îl găsiţi de astăzi în blogroll şi pe facebook.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Actualizări Twitter

  • RT @simonpegg: Ha I wrote 'waste' instead of 'waist'. Must have seemed a bit hard on myself. If you get my meaning.> 3 years ago
  • INJUST: Daca ma-ta are cratima, mama de ce nu are?> 4 years ago
  • Pierdut vointa sa muncesc. Ofer recompensa. In caz contrar, o declar nula!> 4 years ago
  • La asta nu m-am gandit. pentru #cluj . Ce inseamna un @danielrus la casa omului. As adauga baruri pe pontoane in unele zone de pe Somes.> 4 years ago
  • deja al doilea joc de cuvinte la care s-a mai gandit cineva inainte. call me mr. originality... si totusi the duck knight rises?> 4 years ago
