*
citesti...
Filme

Dezvirginare eşuată. Please, redial!

Aşa cum spuneam în postul de mai jos, m-am dus şi eu la „Avatar”. Şi nu m-am sinucis. Deocamdată. Aşa că mai apuc să-mi storc toată greaţa că am ajuns să ne raportăm la o zamă hollywoodiană (poşircă capitalistă ar spune unii) ca la a nşpea minune a lumii. Nu vreau să fiu nedrept, chiar m-am aşteptat ca de undeva de pe la jumătate să se transforme în ceva cu sens şi valoare, dar cînd s-a terminat nu ştiam cum să ies mai repede din sală, numai să nu aud lălăiala de pe genericul de final care dădea de gol impostura lui Cameron.

A durat o grămadă de ani să facă filmul, cică. Normal, a tot aşteptat să-i vină o idee originală. Şi ea tot nu venea, şi nu venea, şi nu venea… aşa că a reciclat cîteva de prin poveştile de succes. Apăruse chestia aia cu plagiatu’după nu ştiu ce roman şi aia la mişto că numai ar fi schimbat numele din Pocahontas. Nu-s departe de adevăr. A mai adăugat nişte propagandă environmentalistă ieftină şi un concept care prostului de rînd i se pare o superchestie supertare – da’ numai să nu-l întrebi ce-i ăla un avatar că, vorba cuiva, o să-ţi spună că imaginea lui de pe mess – şi a ieşit de un film de aproape trei ore, frumos împachetat da’ fără pic de miez.

Aşa că, domnilor de pe la festivaluri, poate să mă îngroape Cameron în bani, da’ eu nu îngit gogoaşa asta cu multiplele calităţi ale Avatarului.  Nu neg că a făcut o lume frumoasă pe Pandora, dar a reuşit să o sufoce cu sirop american… aşa că degeaba a făcut-o.

PS: Ne revedem peste zece ani domnule Cameron, poate atunci o să găsiţi cum să transformaţi Scufiţa Roşie în 4D ca să-i puneţi pe toţi în cur.

Discuție

11 gânduri despre &8222;Dezvirginare eşuată. Please, redial!&8221;

  1. Avatarul e ca un iPhone 😀 sustin parerea ta 😉

    Scris de Paula | Februarie 8, 2010, 9:19 am
  2. @Paula: alta care vorbeste in clisee. Sa inteleg ca ai iPhone si nu te satisface tehnologic? As paria ca nu ai pus mana pe unul. Da, eu am, nu, nu l-am luat ca sa fiu trendy, fiindca nu-s:P

    ps. Danielule, ce ai scris tu acolo nu e parerea ta. Te-ai dus prea tarziu la Avatar, cand deja le-ai auzit pe toate, nu aveai cum sa fii obiectiv:) Daca ai fi fost atent la marketing, ai fi observat ca filmul nu a fost promovat pentru poveste, ci pentru realizarile tehnologice. Din moment ce a avut o poveste decenta (desi deloc originala) filmul mi s-a parut placut si entertaining. Spre deosebire de 2012, primul film la care eram gata sa ies din sala.

    Scris de Cassini | Februarie 8, 2010, 2:14 pm
  3. Subscriu la ceea ce spune cassini: filmul este o realizare tehnologica importanta.
    Au trecut vremurile in care gaseai sensul vietii in filme.

    Scris de PROskrisu | Februarie 8, 2010, 4:06 pm
  4. Cassini, dacă eu m-am dus la film la trei săptămîni după premieră şi dacă toată lumea mi-l ridicase deja în slăvi şi dacă am ieşit de-acolo neimpresionat, atunci care e „părerea mea”?

    Scris de Mihai | Februarie 8, 2010, 8:45 pm
  5. @PROskrisu… filmul cu sunet a fost o realizare tehnologica importanta, culoarea, la fel, nu contest ca si 3D-ul. Dar un film fara mesaj poate sa aiba cita tehnologie incape, ca tot prost e. „parerea mea”.
    @Cassini… da, e parerea mea. de aia se fac filme, ca fiecare sa le simtim si nu ca sa le cuantificam obiectiv. cind am ajuns sa fim obiectivi fata de arta inseamna ca sintem pe un drum gresit.

    Scris de urbanlightz | Februarie 8, 2010, 9:26 pm
  6. @Cassini: nu vorbesc in clisee, ci metafore. Si si parerea mea este ca filmul fara mesaj ramane prost, desi iubesc tehnologia si, cand o sa imi permit si cand nu o sa fie alte lucruri mai importante de platit/cumparat, imi iau un iPhone, asa cum m-am dus si la Avatar 😀

    Scris de Paula | Februarie 8, 2010, 10:17 pm
  7. =)) deci…m-am regasit. doar ca mie mi-a venit si sa vomit. nu, nu de la poveste (nici chiar asa), ci de la efectul 3D…

    Scris de biazofia | Februarie 10, 2010, 7:35 pm
  8. @paula (daca-mi permiti) nu vorbesti in metafore, ai facut doar o comparatie.

    Dupa 30 de minute de Avatar am adormit. Am tinut-o asa cam pana la sfarsitul filmului. Acum, in cazul in care nu pot avea nici o parere, pot avea macar o certitudine: filmul are minunate calitati techo-psihologice. Aceasta minunata tehnologie 3d mi-a permis sa dorm langa prietenul cu care am fost la film, fara ca acesta sa/si dea seama. Din 2 motive:
    1. Acei minunati ochelari.
    2. Si el dormea la fel de bine ca mine.

    Scris de grandecomandante | Februarie 10, 2010, 7:54 pm
  9. Ce chestie… sa dormi pe bani. e ultimul moft?

    Scris de Cassini | Februarie 10, 2010, 8:19 pm
  10. @cassini

    cinematografic vorbind…

    Scris de grandecomandante | Februarie 11, 2010, 2:33 am
  11. si o sa fie cel mai bun. la oscar, ma refer. si ce o sa facem? o sa ne ofticam pina ne trece. de fapt noi sintem pe contrasens. la fel ca si cu basescu :D.

    Scris de matei | Februarie 14, 2010, 6:16 pm

Lasă un răspuns

Actualizări Twitter

  • RT @simonpegg: Ha I wrote 'waste' instead of 'waist'. Must have seemed a bit hard on myself. If you get my meaning.> 3 years ago
  • INJUST: Daca ma-ta are cratima, mama de ce nu are?> 4 years ago
  • Pierdut vointa sa muncesc. Ofer recompensa. In caz contrar, o declar nula!> 4 years ago
  • La asta nu m-am gandit. pentru #cluj . Ce inseamna un @danielrus la casa omului. As adauga baruri pe pontoane in unele zone de pe Somes.> 4 years ago
  • deja al doilea joc de cuvinte la care s-a mai gandit cineva inainte. call me mr. originality... si totusi the duck knight rises?> 4 years ago
