*
citesti...
TIFF 2009

Ce au vrut fanii TIFFologi?

Chiar dacă unul dintre filmele care a cîştigat premiul cel mare al Festivalului Internaţional de Film Transilvania, „Nord”, nu a primit decît un vot în sondajul pe care l-am făcut pe urbanlighz, restul voturilor arată cam cum au arătat şi premiile. Iată topul – în caz de egalitate, am ales ordinea alfabetică.

Machan – Machan 19%

Poliţist, adjectiv 19%

Alle Anderen – Toţi ceilalţi 11%

Bahrtalo! – Hai, noroc! 11%

Kabuli Kid – Copilul din Kabul 8%

La Nana – Fata în casă 8%

A Complete History of My Sexual Failures – O istorie completă a eşecurilor mele sexuale 6%

A Festa de Menina Morta – Sărbătoarea fetiţei moarte 6%

Gitmek: Benim Marlon ve Brando – Eşti Marlon şi Brandon 6%

J’irai dormir a Hollywood – La noapte dorm la Holywood 3%

Nord – Nord 3%

Amanecer de un sueno – Treziţi din vis 0%

Toţi cred că ştiţi deja că premiul cel mare în competiţia reală a fost luat de „Nord” şi „Poliţist, adjectiv”, premiul de regie a mers la Barmak Akram pentru „Kabuli Kid”, premiul pentru imagine a ajuns tot la „Nord”, iar cel pentru cea mai bună interpretare l-au luat actorii din „La Nana”. Incontestabil, premiul publicului a ajuns unde trebuia, la „Machan” :).

Discuție

4 gânduri despre &8222;Ce au vrut fanii TIFFologi?&8221;

  1. Aş remarca faptul că filmul „Hai noroc! „a avut cele mai multe voturi (conform topului audienţei TIFF). Personal nu am mai văzut ceva asemănător, a fost reconfortant. „Poliţist, adjectiv” mi-a plăcut, dar nu mi s-a părut strălucitor şi-mi vine greu să înţeleg de ce e atât de premiat. DIn păcate nu am văzut Machan, sper să am ocazia în viitor.

    Scris de Liviana | Iunie 7, 2009, 3:50 pm
  2. Bahrtalo! mi-a plăcut tare mult mai ales că-l tot văzusem pe pe Laly în Aux Anges, unde au şi fost filmate câteva scene. Pescuit sportiv a fost iarăşi foarte fain dar îl văzusem înainte de TIFF. Filme româneşti cu comunism nu servesc. Am trăit sub comunism suficient timp, mulţumesc. Să se uite străinii la ele şi să le premieze până le-a ieşi pe nas comunismul!

    Scris de ggl | Iunie 7, 2009, 7:55 pm
  3. Ce mi-a plăcut cel mai mult la Bahrtalo! a fost că am văzut ce le lipseşte cinematografelor noastre: evenimentul. Mi-a plăcut mult ce au făcut Robert Lakatos, Lali şi Lori şi cei doi băieţi din taraf la proiecţia pe care am văzut-o eu. Cu cîteva zile înainte îl şi cunoscusem pe Robert şi cred că filmul următor – despre care nu vrea să vorbească deocamdată – va fi unul de succes…

    Scris de urbanlightz | Iunie 7, 2009, 10:54 pm
  4. Păi era şi culmea să nu vină Lali la sfărşitul filmului! Surpriza a fost că a apărut şi Lori, iar ideea cu taraful a fost într-adevăr foarte inspirată.

    Taraful acela este Palatka Band (de la comuna Pălatca, jud. Cluj). Au cântat de mai multe ori în Aux Anges sub numele de Palatka Gipsy Band. Am fost şi eu la un concert odată, crezând că e ceva trupă de gipsy jazz însă era de fapt muzică lăutărească. Cântă foarte bine băieţii. Poţi găsi pe Youtube.

    Scris de ggl | Iunie 8, 2009, 11:48 am

Lasă un răspuns

Actualizări Twitter

  • RT @simonpegg: Ha I wrote 'waste' instead of 'waist'. Must have seemed a bit hard on myself. If you get my meaning.> 3 years ago
  • INJUST: Daca ma-ta are cratima, mama de ce nu are?> 5 years ago
  • Pierdut vointa sa muncesc. Ofer recompensa. In caz contrar, o declar nula!> 5 years ago
  • La asta nu m-am gandit. pentru #cluj . Ce inseamna un @danielrus la casa omului. As adauga baruri pe pontoane in unele zone de pe Somes.> 5 years ago
  • deja al doilea joc de cuvinte la care s-a mai gandit cineva inainte. call me mr. originality... si totusi the duck knight rises?> 5 years ago
